Herbolari Monserrat

Herbolari Monserrat

Iniciativa presentada

Títol: Modernització del punt de venda i servei porta a porta

Som un grup de joves entre 20-35 anys que treballem per crear un model d’herbolari més actualitzat i innovador; i jo, personalment, pertanyo la tercera generació d’una família que hem tingut Herbolari des de fa gairebé 40 anys.
L’any passat vam decidir obrir el nostre SEGON herbolari amb la idea de modernitzar l’estil típic dels nostres punts de venda al que estem una mica ancorats sense evolucionar parlant de forma genèrica.
No hem de donar l’esquena a la societat actual i la seva demanda ja que els nostres comerços en depenen i som conscients que vivim (tot i que a molts no ens agradi) en l’era de la IMMEDIATESA, la INFORMACIÓ, l’DISSENY i la INNOVACIÓ . I a més, si aquest any la fira li està donant més èmfasi a “com innovar en els nostres punts de venda” serà perquè el sector ho necessita, i creiem que aquests 4 factors abans esmentats han de ser prioritaris en els nostres punts de venda.
La nostra petita aportació al fet que la societat vegi actualitzats els nostres punts de venda han estat:

DISSENY:
APARADORISME: En el nostre punt de venda hem treballat per fer-lo més cridaner des de l’exterior dissenyant un aparador monotemàtic però mensualment actualitzat. Hem volgut evitar els aparadors recarregats, amb diversitat de productes i amb poca relació entre ells.
També hem volgut eliminar la pràctica tan comú en el nostre sector d’omplir els vidres de l’exterior amb pòsters, publicitat i cartells; volem que el client sàpiga, des de fora el que pot trobar-se en l’interior del nostre negoci.
I finalment, una cosa que en el 100% dels nous comerços i de grans marques es fa és facilitar l’accés al punt de venda (és a dir, la porta) mitjançant que la nostra entrada sigui d’obertura automàtica amb gran sensibilitat d’acostament, o si la nostra economia NO ens ho permet, tan fàcil com mantenir la porta oberta (som conscient d’un petit augment del nostre despesa energètica), però que això fa augmentar la facturació entre un 25-30% amb estudis de màrqueting demostrats.

INTERIORISME: Hem apostat perquè el nostre local sigui diàfan, usant colors càlids amb predominación del blanc, i amb alta il·luminació led, però també decorat amb taulells de fusta de pi i altres elements per a no oblidar la nostra essència, així com un apartat dedicat únicament a la venda de plantes a granel.

PERSONAL: Hem estat molt selectes a l’hora de contractar el personal. No venem sabates, per això necessitem personal amb coneixements i sobretot amb paciència i tracte afectuós i empàtic amb els nostres veïns. A més el nostre personal atén sempre atén amb bata corporativa i amb el nostre nom visible per oferir proximitat.

MÀRQUETING: Per fidelitzar els clients del barri apliquem un descompte DIRECTE, sense targeta client, vals, cupons a omplir, etc, i així puguin notar uns preus similars als que puguin trobar per web.
També tenim convenis amb naturòpates del districte perquè els seus pacients que comprin a les nostres botigues tinguin un descompte afegit i sigui més fàcil per a ells complir amb la suplementació receptada per l’especialista.
Enviem trimestralment, a 10.000 llars del nostre barri, fullet explicatiu amb promocions i novetats per mantenir al nostre barri sempre informat i amb la idea que sàpiguen que seguim aquí per al seu servei.
I finalment fem entregues personalment a domicili gratuïtes si són en ciutat amb el nostre patinet elèctric i les que són fora de la ciutat fins i tot a nivell nacional, fem enviaments gratuïts per al client en 24-48h.

Hem vist que aquests petits canvis aplicats en els punts de venda fan professionalitzar el sector.
Hem d’adaptar el negoci a les noves exigències de mercat, això farà que els HERBOLARIS segueixin sent, per a la societat, el punt de referència que tots necessiten per millorar la salut física i mental.

Trobaràs més informació de la nostra botiga a Instagram: herbolari_montserrat
I opinions dels nostres clients a GOOGLE MAPS: Herbolari Montserrat (Rambla de Prim 143, 08020 -BCN)

Dades del punt de venda

Adreça: Rambla Prim, 143
CP: 08020
Ciutat: Barcelona
Població: Barcelona

Galeria d’imatges