Vía Natural

Vía Natural

Iniciativa presentada (1/2)

Títol: Acció “no més plàstics”. Canvi d’imatge. Projecte radars

ACCIÓ NO MÉS PLÀSTICS
Hem volgut aportar el nostre gra de sorra i per això durant tot l’any 2018 hem repartit, sense cap cost addicional, bosses de tela reutilitzables a tots els client i així evitar l’ús de tot tipus de bosses de plàstic, perquè són extremadament contaminants i nocives per al medi ambient.

CANVI D´IMATGE
Així mateix hem reformat la botiga amb materials ecològics (fusta, cartró reciclat, jute, vidre reciclat …)

PROJECTE RADARS
Després de detectar bastants casos de gent gran que s’acostaven al nostre establiment per xerrar i no sentir-se sols, vam decidir ajudar de forma més activa col·laborant amb el projecte radars. Un projecte comunitari impulsat per Serveis Socials de l’Ajuntament de Barcelona per pal·liar els efectes de la solitud no volguda i prevenir situacions de risc de les persones grans.
Es treballa conjuntament amb els veïns i veïnes, comerços, persones voluntàries, entitats i equipaments, amb l’objectiu de transformar els barris en comunitats humanes, segures, participatives i solidàries.

Iniciativa presentada (2/2)

Títol: Innovació per satisfer als clients

Els comerços de barri portem uns quants anys d’incertesa. Molts de nosaltres hem vist tancar dia rere dia negocis de més de 30 anys. Veïns i amics que feien el barri més alegre, més lluminós i més segur.
Les vendes online han crescut una barbaritat i gegants com Amazon o les botigues online estan acaparant les mirades de tot el món, la qual cosa fa que els barris i les botigues empetiteixin cada dia una mica més.
Però si una cosa bona tenen les crisis és que suposen una gran empenta per a sortir del conformisme i plantejar idees innovadores.
En Via Natural portem més de 20 anys al servei dels nostres clients. Ens considerem afortunats per portar més de 2 dècades oberts. Hem sobreviscut a la crisi i la nostra clientela és fidel a la nostra petita botiga en el barri de Sants.

  • Els humans són el nostre millor recurs
    Cuidar i motivar al personal o a nosaltres mateixos millora la productivitat i aporta valor al client, la qual cosa també ens diferencia de la competència. Treballar millor, d’una forma més eficaç i, sobretot, més feliç, és alguna cosa que es transmet ràpidament al públic.

  • Apostem per la gent jove
    Està demostrat. La gent jove atreu més gent jove. Dominen les xarxes socials i estan més conscienciats de l”Era Ecològica’, per la qual cosa és imprescindible tenir una clientela jove i un equip jove per a la continuïtat del negoci. Treballem amb Universitats i escoles de formació, que ens ajuden cada dia al boca boca i a la visibilitat del nostre petit negoci. A més d’inculcar valors com la compra en comerços tradicionals i promoure la continuïtat del negoci de barri.

  • Productes nous:
    Treballem amb empreses amb intenció de llançar nous productes. És molt important tenir productes que no es trobin en les grans superfícies. Si ho trobes en una gran superfície i molt més barat per què ho compraràs en una botiga de barri i a un preu menys competitiu? Els productes nous i que es trobin NOMÉS en herbo-dietètiques ens aporten valor, qualitat i exclusivitat, per la qual cosa si a algú li agrada el producte, ja sap que el tens només tu.

  • Innovació en nutrició i dietètica
    Treballem amb Nutrigenómica i Nutrigenética. Emmarcades dins de les anomenades tecnologies ómicas, la nutrigenómica s’encarrega de l’estudi de l’efecte de la variació genètica en la resposta a la dieta. La nutrigenómica, per part seva, estudia el rol dels components de la nostra dieta en l’expressió genètica. Totes dues disciplines són la base de l’anomenada nutrició personalitzada que, encara que encara en els seus inicis, ja permet donar consells nutricionals adaptats a les condicions metabòliques i bioquímiques individuals.

  • Apps de barri
    Des de fa un parell de mesos treballem amb l’APP Manzaning. És una aplicació mòbil que aposta pel comerç de barri i promou la relació de tu a tu amb els botiguers i els clients. Ideal per a aconseguir públic jove o gent que no disposi de molt de temps per a anar a comprar.

  • Apostem pel comerç Online
    Renovar-se o morir. Encara que el nostre punt fort és la nostra botiga de barri, els comerços online estan en auge. Creiem que és imprescindible estar en el núvol i per això apostem per crear una herbo-dietètica online.

  • A domicili
    Encara que no és l’habitual, el servei a domicili és molt interessant. Ens ajuda a fidelizar molt al client i la gent gran ho agraeix.

Dades del punt de venda

Adreça: C/Constitució, 120
CP: 08014
Ciutat: Barcelona
Població: Barcelona

Galeria d’imatges